Kasutustingimused
1. TEAVE MEIE KOHTA
1.1 See on Paadivennad OÜ veebilehe www.paadivennad.ee tingimuste dokument.
1.2 Käesolevad tingimused (koos viidatud dokumentidega) kirjeldavad tingimusi, mille alusel me pakume teile oma veebilehe kaudu tooteid („Tooted“) ühe meie veebisaidil loetletud tellimisteenuse („Teenused“) kaudu. Palume teil need tingimused hoolikalt läbi lugeda enne, kui tellite meie veebilehelt mõne Toote või esitate tellimuse mõnele meie Teenusele. Te mõistate, et tellides ükskõik millise meie Toote või Teenuse, nõustute te nende tingimustega.
1.3 Neid Tingimusi on viimati uuendatud 2.03.2025 ning need kehtivad müügile tarbijatele.
1.4 Kui kasutate või tellite Tooteid pärast seda, kui oleme avaldanud muudatused, kehtivad teile need muudatused. Te peaksite veenduma, et mõistate täielikult Tingimusi, mis kehtivad teie veebilehe külastamisele või ostule, enne igat kasutust või tellimust.
1.5 Palume teil enne lehelt lahkumist kinnitada, et nõustute meie tingimustega. Kui keeldute nendest tingimustest, ei ole teil võimalik meie veebilehelt Tooteid tellida.
2. TEENUSE SAADAVUS
2.1 Meie veebileht on mõeldud kasutamiseks vaid isikutele, kes elavad Eestis („Teeninduspiirkonnad“). Kahjuks ei saa me hetkel vastu võtta tellimusi inimestelt, kes elavad väljaspool neid Teeninduspiirkondi või teatud postiindeksitega väikestelt saartelt.
3. TEIE STAATUS
Tellides meie veebilehelt, kinnitate, et:
3.1. Olete õigusvõimeline sõlmima siduvaid lepinguid;
3.2. Olete vähemalt 18-aastane;
3.3. Elate ühes Teeninduspiirkonnas; ja
3.4. Juurdepääs meie veebilehele toimub sellest samast riigist.
4. OSTULEPING
4.1 Kõik meie veebilehe kasutamised ja sealt tehtud ostud alluvad käesolevatele tingimustele. Pärast tellimuse esitamist meie veebilehel saate e-kirja kinnitusega, et oleme teie tellimuse kätte saanud. Pange tähele, et see ei tähenda, et teie tellimus on vastu võetud. Teie tellimus kujutab endast pakkumist osta meie Tooteid meie Teenuse kaudu. Kooskõlas meie tühistamisõigusega allpool punktis 4.5, loetakse teie tellimus vastu võetuks ning meie leping („Leping“) täidetuks hetkest, kui me Tarnime (kätte toimetame) Tooted teile.
5. MEIE TOOTED
5.1 Veebilehel toodud Toodete pildid on illustratiivsed. Meie Tooted võivad tegelikkuses erineda veebilehel esitletust, samuti võib toidu värvus või suurus varieeruda. Ka Toodete pakend võib erineda veebilehel nähtust.
5.2 Olete kohustatud Tooted kättesaamisel avama ja üle kontrollima ning neid õigesti säilitama. Samuti vastutate ise meie Toodete ettevalmistamise ja küpsetamise eest. Me ei vastuta kahjude, riknemise, kahjustuste või vigastuste eest, mis tulenevad meie Toodete ebaõigest säilitamisest või ettevalmistamisest. Jätame endale õiguse mitte rahuldada ühtegi kaebust, mis on esitatud pärast saadetise kättesaamise päeva.
5.3 Meie retseptikaartidel mainitakse allergeene, mis võivad meie Toodetes esineda. Siiski on teie kohustus kontrollida meie pakendit ja veenduda koostisosade ohutuses, et Tooted ei sisaldaks teile kahjulikke allergeene. Meie Tooted sisaldavad koostisosi, mis pärinevad kolmandatelt osapooltelt tarnijatelt, kes vastutavad oma koostisosade õige märgistamise eest. Kuigi me kontrollime kolmandaid osapooli rangelt vastavalt seadusest tulenevatele kohustustele enne nende kasutamist, ei võta me vastutust kahjude, vigastuste või kahjude eest, mis tulenevad valest märgistamisest.
5.4 Tooted olenevad saadavusest ja valitsevatest turutingimustest. Kui teie poolt tellitud Tooted ei ole saadaval, võime pakkuda teile mõistlikku asendustoodet. Meie tava on teavitada teid asendustoodetest võimalusel e-posti teel enne tarnimist või lisades vastava märgistusega asendustoote teie tellimusele. Kui te ei ole asendusega rahul, võtke meiega ühendust aadressil info@paadivennad.ee. Kui me ei suuda teile puuduva Toote kohta pakkuda mõistlikku asendust (nt Toode ei ole kättesaadav meist sõltumatute turutingimuste tõttu), võime otsustada hüvitada teile puuduva Toote muul viisil. Sel juhul on teil õigus kasutada punktis 13 sätestatud õigusi.
5.5 Pakume oma Tooteid erinevate hindadega, olenevalt valitud kastidest ja toitudest, ning samuti on meil erinevad kastid ja paketid. Tooted müüakse teile veebilehel tellimuse esitamise hetkel kehtivate hindadega. Palume külastada meie veebilehte, et tutvuda uusimate pakkumistega.
5.6 Hoolikast töötlemisest hoolimata võib tootes esineda väikseid luid. Ettevõte ei vastuta selliste juhuslike juhtumite eest. Soovitame tarvitamisel olla ettevaatlik.
6. VAUTŠERID JA KINKEKAARDID
6.1 Võime pakkuda kinkekaarte, eripakkumisi ja muid vautšereid („Vautšer“), mis võivad vajada e-posti teel aktiveerimist, et omanik saaks hakata meie Teenuse kaudu Tooteid tellima. Vautšer muutub kehtivaks hetkest, mil see on tasutud. Kõik käesolevad tingimused kehtivad meie ja Vautšeri omaniku vahel alates sellest, kui Vautšeri omanik lunastab Vautšeri, paludes Teenuse alustamist.
6.2 Vautšerit võib kasutada ainult ette määratud arv kordi ning seda ei tohi kopeerida, reprodutseerida, levitada või printida otseselt või kaudselt mis tahes kujul ega salvestada andmete otsingu süsteemi ilma eelneva nõusolekuta.
6.3 Jätame endale õiguse ükskõik millist vautšerit (v.a tasulised kinkekaardid) mistahes põhjusel ja igal ajal tühistada või deaktiveerida.
6.4 Vautšereid on võimalik osta ainult meie veebilehelt, mitte ühestki muust veebilehest või sidekanalist. Vautšeri kasutamiseks tuleb sisestada selle unikaalne kood veebikassas ning selle koodi kasutamine kinnitab, et nõustute käesolevate tingimuste ja võimalike muude Vautšeriga seotud eritingimustega.
6.5 Kõik Vautšeriga seotud soodustused kehtivad ainult tellitud Toodete hinnale, mitte aga kohaletoimetamise tasudele, mis rakenduvad tavahindade alusel.
6.6 Vautšereid (sealhulgas teie kontol olevat krediiti) ei saa kasutada täiendavate tasude või lisateenuste ostmiseks. Jätame endale õiguse teatud toodete või kastide puhul Vautšeri koode mitte aktsepteerida.
6.7 Vautšereid ei saa kasutada olemasoleva kontokrediidi eest tasumiseks.
6.8 Jätame endale õiguse Vautšereid igal ajal tühistada. Samuti jätame endale õiguse Vautšeri koode mitte aktsepteerida, kui kahtlustame pettust.
7. SAADAVUS JA TARNE
7.1 Käesolevate tingimuste mõistes tähendab “tavapärane tarne” kõiki Tarnimisi Tallinna mandri aadressidele (“Tavapärane tarne”). Kui teil on küsimusi meie tarnepiirkondade kohta, võtke meiega ühendust aadressil info@paadivennad.ee.
7.2 Jätame endale õiguse Tarnida teie pakett ükskõik millisel kellaajal sellel tarnepäeval, mis on märgitud saatmiskinnituses.
7.3 Tarne loetakse sooritatuks, kui meie volitatud kullerfirma Tooted teile esitatud aadressile üle annab. Kui esitatud aadressil ei ole kedagi saadetist vastu võtmas, järgime meie või volitatud kullerfirma teie antud tarnejuhiseid. Kui turvalisi juhiseid ei ole antud, jäetakse tellimus kullerfirma hinnangul turvalisse kohta.
7.4 Me püüame järgida kõiki teie antud tarnejuhiseid, kuid me ei saa seda garanteerida.
7.5 Kuller võib püüda teiega telefoni teel ühendust võtta, et Tarne korraldada. Kuller kasutab selleks teie kontoga seotud telefoninumbrit, mis võib olla trükitud ka saadetise etiketile.
7.6 Paadivendade kohustus Tooted Tarnida loetakse täidetuks, kui kuller toimetab Tooted teie määratud turvalisse kohta või mõnda muusse kulleri hinnangul turvalisse kohta.
7.7 Kui Toodete isiklik üleandmine ei ole võimalik ja turvalist kohta ei leita, võib Paadivennad paki Tarnida lähimasse majapidamisse või ettevõttesse. Majapidamist või ettevõtet peetakse „lähinaabriks” juhul, kui see asub samas hoones nagu algne aadress, või kui see asub jalutuskäigu kaugusel tarneaadressist (nt samas hoonetekompleksis, üle tänava või kõrvalhoones). Kõik sellised lähimad majapidamised ja ettevõtted on edaspidi “Naabrid”.
7.8 Kliendile antakse teada paki Tarnimisest Naabrile teate, e-kirja või telefonikõne kaudu. Kui Toodete isiklik üleandmine või Tarnimine Naabrile ei ole võimalik, nõustute, et tellimus jääb kohaletoimetamata.
7.9 Paadivennad ei püüa saadetist uuesti Tarnida. Teie vastutate kõigi kulude eest, mis kaasnevad eespool kirjeldatud ebaõnnestunud tarnimisega.
Paadivennad jätab endale õiguse tarneaega ette teatades muuta. Kui oleme Tooted jätnud teie määratud turvalisse kohta või kulleri hinnangul turvalisse kohta ja need varastatakse või saavad kahjustada, ei vastuta me selle eest, kuid võime omal äranägemisel pakkuda teile tagasimakset või muud hüvitist.
8. RISK JA SELLE KANDMINE
8.1 Kui Tarne toimub vastavalt punktis 7 sätestatud tingimustele (st klient on sellele alla kirjutanud, see on jäetud kliendi määratud turvalisse kohta või kulleri arvates turvalisse kohta, või see on Tarnitud Naabrile, kui turvalist kohta ei olnud võimalik määrata), vastutab klient saadetise mis tahes kahjustamise või kaotsimineku eest. Paadivennad ei vastuta ühegi rikkumise, puuduse või kaotsimineku eest, mis võib tekkida pärast Tarnimist.
8.2 Olete täielikult vastutav võimalike kahjude või kadude eest, mis tulenevad teie määratud turvalise koha ebaselgusest. Paadivennad ei ole kohustatud lisaks hindama turvalise koha sobivust, välja arvatud selle üldise sobivuse määramisel.
8.3 Toodete vastuvõtmisest keeldumine ei vabasta teid Teenuse eest maksmise kohustusest. Paadivennad ei vastuta ühegi kahju eest, mis kliendil võib tekkida kullerilt saadetise vastuvõtmisest keeldumisel.
9. HIND JA MAKSMINE
9.1 Toodete hinnad ja kohaletoimetamistasud on toodud meie veebilehel tellimuse esitamise hetkel, välja arvatud ilmselgete vigade korral.
9.2 Toodete hinnad Teeninduspiirkondades sisaldavad kehtivaid käibemakse (KM), kui see on asjakohane.
9.3 Toodete hinnad ja kohaletoimetamistasud võivad igal ajal muutuda, kuid need muudatused ei mõjuta juba tehtud tellimusi, millele oleme saatnud Saatmiskinnituse.
9.4 Kõik meie Tooted ja Teenused tuleb tasuda krediit- või deebetkaardiga. Aktsepteerime makseid Visa, Mastercardi ja American Expressi kaudu. Maksta saab ka pangalingi kaudu, kui see on saadaval. Pangalingiga makstes peate kindlasti klõpsama panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“. Pangalingimakseid vahendavad Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Slice in 3 ja Liisi ID.
9.5 Makseteave salvestatakse turvaliselt kolmanda osapoole poolt, et võimaldada edaspidiste korduvtellimuste makseid. Täpsemat teavet leiate meie privaatsuspoliitikast, mis on saadaval meie veebilehel. Paadivennad ei pääse ligi krediit- või deebetkaardi täisandmetele.
9.6 Tellimuse eest võetakse maksekaardilt tasu Tarnimise päeval või kahe järgneva päeva jooksul.
9.7 Kui teie tellimuse maksmine ebaõnnestub, võidakse Tooted teile siiski saata ning müük loetakse teostatuks.
9.7.1 Sel juhul püüab Paadivennad korduva makseviisi teavitust uuesti edastada.
9.7.2 Teie kohustus on tagada, et teie kontol oleks piisavalt vahendeid tellimuse eest tasumiseks või uuendada oma makseandmeid vastavalt vajadusele.
9.8 Kui meie kolmandast osapoolest makseteenuse pakkujal on uued kaardiandmed (näiteks kui teie varasem kaart aegus või kadus), siis uuendatakse need automaatselt meie süsteemis, et tulevikus teie tellimuste eest tasuda.
9.9 Toodete ja Teenuste hinnad on toodud toodete juures. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
9.10 Paadivennad OÜ on vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejatele Maksekeskus AS ja Montonio Finance OÜ. Pangalingiga makseid vahendavad Maksekeskus AS ja Montonio Finance OÜ.
10. MAKSEDE SISSENÕUDMINE
10.1 Kui makse ei laeku ka Paadivennad korduva katse järel, jätame endale õiguse koguda võlg kas otse või kolmanda osapoole võlgade sissenõudmise agentuuri vahendusel.
10.2 Paadivennad võib teiega ühendust võtta e-kirja, kirja, telefonikõne või sõnumi teel, et makset koguda.
10.3 Kui te ei tasu võlgu olevat arvet ega võta Paadivennadega ühendust kümne päeva jooksul pärast tarnet, võime teie suhtes rakendada 4% aastaintressi, mis on kõrgem kui meie panga baasintressimäär võla tekkimise ajal. Seda intressi arvestatakse igapäevaselt alates makse tähtpäevast kuni võla täieliku tasumiseni, enne kohtulahendit või pärast seda. Peate tasuma intressi koos põhivõlaga.
10.4 Kui te ei tasu oma arvet või kui me ei saa piisavat kinnitust makse kohta, võime teie kontaktandmed ja tellimuse info edastada kolmanda osapoole sissenõudmisettevõttele. Te vastutate kõigi sellega kaasnevate tasude ja kulude eest.
10.5 Jätame endale õiguse peatada või lõpetada teenuse osutamine teile, kui teie Paadivendade kontol on tasumata jääk.
11. NÕUETE ESITAMINE
11.1 Kui avastate Toodete kättesaamisel, et nende hulgas on tellimata või defektseid või kahjustatud pakendiga Tooteid, peate viivitamatult teavitama vahendajat. Kui leiate, et Tarnitud Tooted on halva kvaliteediga ja te ei soovi neid vastu võtta, peate need kullerile tagastama.
11.2 Kui te ei ole rahul kiiresti riknevate lühikese säilivusajaga kaupade kvaliteediga, sealhulgas toodetega, mida tuleb säilitada tootja poolt ettenähtud temperatuuril, palume teil võtta meiega ühendust 48 tunni jooksul alates Toodete kättesaamisest meiliaadressil info@paadivennad.ee. Nõude esitamiseks defektse Toote kohta on vajalik lisada foto halva kvaliteediga tootest. Kui soovite esitada nõude defektse või kohale toimetamata toote kohta, tuleb see teha 24 tunni jooksul pärast kauba kättesaamist e-posti teel aadressil info@paadivennad.ee või veebilehe vestluse kaudu.
11.3 Kui esitate kaebuse hiljem kui 48 tundi ja/või ei esita fotot kaubast, ei ole meil kohustust teie kaebust rahuldada.
12. KAUPADE TAGASTAMINE
12.1 Kuna meie tooted sisaldavad värsket ja kiiresti riknevat toitu, ei ole tarbijal tavalist 14-päevast tagastamisõigust pärast õigesti töödeldud ja kohale toimetatud kauba kättesaamist.
12.2 Kaupa on võimalik tagastada ainult erandjuhtudel, näiteks kui tarnimine hilineb üle 24 tunni ilma ette teatamata või kui toimub süsteemirike, mis on vastastikku tuvastatav ja tõendatav.
13. MEIE TAGASTUSPOLIITIKA
13.1 Kui te ei ole oma tellimusega õigetel põhjustel rahul, näiteks te ei saanud kõike, mida tellisite, kast on kahjustatud või kast ei jõudnud kohale, pakume teile korrektselt tõendatud juhul asjakohast hüvitist. See tähendab, et peate suutma tõestada, et teie poolt tasutud kast ei jõudnud teieni sellisena, nagu see pidanuks jõudma.
14. GARANTII
14.1 Kinnitatud tellimuse alusel meie veebilehelt ostetud Tooted vastavad tarnimise hetkel oma kirjeldusele, on rahuldava kvaliteediga ning sobivad kõikide mõistlike eesmärkide täitmiseks, milleks selliseid tooteid tavaliselt ostetakse. See kehtib arvestades punktis 5 nimetatud asjaolusid.
15. MEIE VASTUTUS
15.1 Vastavalt punktile 14.1, kui me neid tingimusi ei täida, on meie ainus kohustus teile tagastada Toote ostusumma.
15.2 Mitte miski nendes tingimustes ei piira meie vastutust:
15.2.1 surma või kehavigastuse eest, mis on põhjustatud meie hooletusest;
15.2.2 pettuse või pettusliku valeandmete esitamise eest;
15.2.3 muudes küsimustes, kus meie vastutuse välistamine või selle piiramise katse on ebaseaduslik.
16. INTELLEKTUAALOMANDI ÕIGUSED
16.1 Omame kõiki registreeritud või registreerimata intellektuaalomandiõigusi materjalidele, mis on meie lehel avaldatud. Need teosed on kaitstud autoriõigustega ja kõik sellised õigused kuuluvad meile.
16.2 Võite printida ühe eksemplari ja alla laadida väljavõtteid kõigilt lehtedelt isiklikuks kasutamiseks. Te ei tohi kasutada ühtegi osa meie autoriõigusega kaitstud materjalist ärilistel eesmärkidel ilma meie ja meie litsentsiandjate loata.
16.3 Kui avaldate kommentaare Toodete või Teenuste kohta ükskõik millisel veebisaidil, blogis või sotsiaalmeedia võrgustikus („Kommentaaride jaotis“), peate tagama, et need kommentaarid väljendavad teie ausaid arvamusi. Tellides meie Teenuse, annate meile tagasivõtmatu loa kasutada teie kommentaare meie veebilehel ning mistahes reklaamis või sotsiaalmeedia väljaannetes, mille võime luua või millele kaasa aitame.
17. MEIE KONTROLLI ALT VÄLJASPOOLE JÄÄVAD SÜNDMUSED
17.1 Me ei vastuta, kui mõni meie lepinguline kohustus jääb täitmata või lükkub edasi põhjustel, mis on väljaspool meie mõistlikku kontrolli („Vääramatu jõud“).
17.2 Vääramatu jõud tähendab mis tahes tegevust, sündmust, mittetoimumist, tegevusetust või õnnetust, mis on väljaspool meie mõistlikku kontrolli ning hõlmab (ilma piiranguteta) järgmist:
17.2.1 streigid, töösulud või muud tööstuskonfliktid;
17.2.2 rahutused, mässud, sissetungid, terrorirünnakud või terrorirünnaku ohud, sõda (olgu see kuulutatud või mitte), sõjaoht või sõjaks valmistumine;
17.2.3 tulekahjud, plahvatused, tormid, üleujutused, maavärinad, maalihked, epideemiad või muud looduskatastroofid;
17.2.4 raudtee-, laeva-, lennuki-, maantee- või muude ühistranspordi- või eratransporditeenuste kasutamise võimatus;
17.2.5 avalike või eratelekommunikatsioonivõrkude kasutamise võimatus; ja 17.2.6 ükskõik milline valitsuse kehtestatud seadus, määrus või piirang.
17.3 Meie sooritus mis tahes Lepingu alusel loetakse peatunuks Vääramatu jõu kestel ning meie soorituse tähtaega pikendatakse vastavas ulatuses. Püüame teha mõistlikke jõupingutusi, et Vääramatu jõu sündmus lõpetada või leida lahendus oma lepinguliste kohustuste täitmiseks Vääramatu jõu kestel.
18. SÄTTETE KEHTETUS
18.1 Kui mõni neist tingimustest või mõni Lepingu säte tunnistatakse mis tahes pädeva asutuse poolt tühiseks, kehtetuks, ebaseaduslikuks või jõustamatuks, ei mõjuta see ülejäänud sätete kehtivust, mis jäävad seaduse piires täiel määral jõusse.
19. TERVIKLEPING
19.1 Käesolevad tingimused ja kõik dokumendid, millele neis on otseselt viidatud, moodustavad tervikliku kokkuleppe meie vahel ning asendavad kõik varasemad arutelud, kirjavahetuse, läbirääkimised, lepingud, vastastikused mõistmised ja kokkulepped, mis on seotud mis tahes Lepinguga.
19.2.2 Kõik osapooled tunnistavad, et Lepingu sõlmimisel ei ole keegi meist tuginenud ühelegi avaldusele või kinnitusele (olgu see esitatud süütult või hooletusest), mida ei ole käesolevates tingimustes või neis viidatud dokumentides mainitud.
19.3.3 Me kõik nõustume, et ainus vastutus seoses käesolevas Lepingus esitatud (süütult või hooletusest) avaldustega seisneb Lepingu rikkumise eest vastutamises.
19.4 Miski käesolevas punktis ei piira ega välista vastutust pettuse eest.
20. MEIE ÕIGUS NEID TINGIMUSI MUUTA
20.1 Meil on õigus neid tingimusi aeg-ajalt üle vaadata ja muuta, et kajastada meie äri mõjutavaid turuolukorra muutusi, tehnoloogilisi arenguid, maksemeetodite muutusi, asjakohaste seaduste ja regulatiivsete nõuete muutusi ning meie süsteemide võimekuse muutusi.
20.2 Nende põhimõtete ja tingimuste sätted, mis teile kehtivad, on need, mis kehtisid ajal, mil tellisite meilt Tooted, välja arvatud juhul, kui seadus või riigiasutused nõuavad nende põhimõtete ja tingimuste muutmist (sel juhul kehtivad need teie varem esitatud tellimustele) või kui teavitame teid nende põhimõtete ja tingimuste muudatusest enne Saadetise kinnitusmeili edastamist (sel juhul eeldame, et olete muudatustega nõus, kui te ei teavita meid vastupidisest seitsme tööpäeva jooksul pärast Toodete kättesaamist).